معرفی کیف و کوله پشتی

انتخاب کیف دستی و اشتباهات رایج در میان خانم‌ها و آقایان برای گزینش کیف های مختلف

انتخاب کیف دستی و اشتباهات رایج در میان آقایان برای گزینش کیف های مختلف

انتخاب کیف دستی

انتخاب کیف دستی

 

کیف دستی در حال حاضر به یکی از لوازم مورد نیاز و روزمره ما تبدیل شده است که همیشه در سرکار و یا سفرهای کوتاه همراه ما می باشد. افرادی که کیف دستی انتخاب می کنند معمولا به صورت روزانه لوازم بسیاری دارند که نیاز است همراه شان باشد و امکان حمل آن ها در کیف های کوچکتر و یا در جیب نیست پس در این جا ناچار هستند که کیف دستی داشته باشند.

برای انتخاب کیف دستی باید دقت نمود زیرا می تواند تاثیر بسیاری در استایل شما داشته شد و همچنین شما می توانید با انتخاب کیف دستی مناسب استایل و تیپ خود را بهتر و تکمیل تر نمایید اما دقت کنید که کیفی انتخاب نمایید تا بتوان به راحتی با هر نوع لباس آن را ست نمود در غیر این صورت می تواند تاثیری عکس بر ظاهر شما داشته باشد. برای دانستن این موارد در ادامه مطلبی را قرار داده ایم که کمک بیشتری به انتخاب کیف مناسب می کند.

 

کیف دستی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT2022

استفاده از کیف‌های مختلف در موقعیت‌های متفاوت

برای انتخاب کیف ابتدا نوع پوشش خود را بشناسید و آن را مشخص نمایید و سپس با توجه به نوع پوشش معمول خود کیف را انتخاب نمایید. نکته بعدی این است که شما قرار است کیف را در چه مکان هایی مورد استفاده قرار دهید به عنوان مثال یک کارمند که لوازم روزمره خود را درون آن قرار می دهد و یا اینکه یک استاد دانشگاه و یا دانشجو و یا حتی شاید به عنوان مدیر عامل که نیاز است کیف انتخابی کاملا بی عیب و نقص باشد تا وجهه شما را خدشه دار نکند.

همچنین نوع استفاده مشخص می کند که می توانید چه کیفی انتخاب نمایید اگر به باشگاه می روید می توانید از کیف بند دار استفاده کنید و یا اگر مدیر و کارمند هستید بهتر هست از کیف های دستی استفاده نمایید. اگر دانشجو هستید حتی استفاده از کیف کوله پشتی نیز به شما توصیه می شود تا بتوانید استفاده راحت تری داشته باشید. پس با توجه به موقعیت باید کیف را انتخاب نمایید.

 

نخستین اشتباه در انتخاب کیف دستی : خرید چرم مصنوعی

خرید کیف چرم مصنوعی یک اشتباه بزرگ است. بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر کیف چرم ارزان قیمت خریداری نمایند هم در هزینه صرفه جویی کرده اند و هم اینکه با وجود پرداخت مبلغ کم کیفی بسیار لاکچری خریداری کرده اند که بر وجهه آنان تاثیرگذار خواهد بود. اما این کار به ضرر شما تمام خواهد شد با توجه به اینکه آقایان به طور معمول کمتر از کیف استفاده می کنند و دیرتر کیف های آنان دچار فرسودگی می شود پس بهتر است یک کیف عالی خریداری نمایند و سالیان سال از آن استفاده کنند که این کیف عالی می تواند همان چرم اصل و طبیعی باشد.

استفاده از کیف‌های چرم اصل

کیف دستی مردانه چرم اصل بدون شک کیفیت بسیار بالایی دارد. در  مقابل می تواند استحکام بالایی نیز داشته باشد به همین دلیل می تواند سالیان سال ماندگاری داشته باشد. به این موضوع دقت نمایید برای کیفی که قرار است چندین سال برای شما کار کند پرداخت مقداری هزینه چندان گران و زیاد نخواهد بود. هنگامی که می خواهید کیف دستی چرمی انتخاب نمایید حتما به نوع و کیفیت چرم و همچنین دوخت و نصب یراق آلات آن دقت نمایید تا از اصالت کالا مطئمن شوید. در نهایت هیچ گاه از خرید کیف چرم اصل پشمیان نخواهید شد.

 

دومین اشتباه در انتخاب کیف دستی : خرید کیف بدون محفظه

زمانی که شما برای خرید و انتخاب کیف دستی اقدام می کنید بدون شک پس لوازم زیادی دارید و به فضای بیشتری داخل کیف خود نیازمند هستید پس اصلا جالب نیست که با این شرایط به دنبال کیف های کوچک و جمع و جور باشید. بهترین انتخاب کیف های جادار همراه با جیب و محفظه های بسیار هستند که در عین حال دارای ظاهری شیک و زیبا باشند. در ادامه بهتر است کیف دارای بند بلند دوشی نیز باشد زیرا اگر کیف سنگین باشد حمل آن با دست خسته کننده خواهد بود و پس حمل با بند بلند بسیار ساده تر است .

استفاده از کیف دستی مردانه متناسب با سبک روزمره شما

قبل از خرید و انتخاب کیف دستی یکسری از مسائل را برای خودتان مشخص نمایید اینکه به طور معمول از چه لوازمی درون کیف خود استفاده می کنید و نیاز دارید که همیشه همراه شما باشند. زیرا این مسئله برای شما این موضوع را روشن می کند که بهتر است کیفی خریداری نمایید که داخل آن یک تکه باشد به طور مثال لوازم شما فقط کتاب و مجلات می باشد و یا اینکه دارای جیب های مختلف و متعدد باشد به طور مثال لوازم شما شامل لوازم الکترونیکی مانند پاور بانک و موبایل و ماشین حساب  کارت های اعتباری مختلف و غیره می باشد که نیاز است هر یک جایی مشخص و جداگانه برای خود داشته باشند. همچنین اگر لوازم ریز و زیاد دارید بهتر است کیف شما دارای زیپ باشد تا لوازم به فضای خارج از کیف سقوط نکند اما اگر لوازم بزرگ و کیف شما یک تکه است می توانید از کیف های دارای دکمه و یا حتی یک درب استفاده نمایید.

 

انتخاب کیف دستی

سومین اشتباه در انتخاب کیف دستی : استفاده از کیف‌های سنگین با جنسی از چرم و جیر

کیفی که شما به صورت روزمره استفاده می کنید و قرار است لوازم مختلفی درون آن قرار دهید خصوصا اگر همیشه لوازم زیادی دارید بهتر است که جنس کیف به صورتی باشد که سبک باشد زیرا اگر کیف سنگین باشد و شما لوازم خود را نیز درون آن قرار دهید بسیار سنگین تر خواهد شد و حمل آن برای هر روز کاری دشوار خواهد بود. کیف های بسیار بزرگ که دارای جنس جیز و چرم های سنگین هستند را کنار بگذارید و به سراغ خرید و انتخاب کیف دستی که دارای چرم های سبک تر هستند و یا حتی کیف هایی با جنس دیگر بروید.

نگهداری صحیح و مراقبت از کیف‌ها

برای اینکه کیف خود را بتوانید برای چندین سال استفاده نمایید بهتر است در نگهداری آن به خوبی سعی خود را بکنید. خصوصا اگر جنس کیف شما چرم باشد نیاز است که هر چند ماه یک بار آن را تمیز نمایید با استفاده از اسپری های تمیز کننده مخصوص و پارچه های نرم زیرا پارچه زبر می تواند خراش هایی بر روی سطح چرم کیف ایجاد نماید سپس با استفاده از واکس های نرم کننده تمام سطح کیف خود را هر از گاهی برق بیندازید و نرم نمایید تا از پوسته پوسته شدن و ترک خوردن چرم کیف پیشگیری نمایید. برای سایر کیف ها می توانید از کاورهایی مخصوص استفاده نمایید تا کیف شما را از بسیاری از آسیب ها در امان نگه دارد.

 

انتخاب کیف دستی

چهارمین اشتباه در انتخاب کیف دستی: قرار دادن وسایل بیش از حد داخل کیف

اگر شما بخواهید لوازم زیاد و بیش از حد و یا حتی لوازمی که اصلا نیاز ندارید را به صورت یک جا و خیلی زیاد و فشرده داخل کیف خود قرار دهید بدون شک اصلا منظره  جالبی نخواهد داشت و باعث می شود کیف شما بسیار زشت و بد فرم دیده شود و این کار اگر تکرار شود پس از مدتی کیف فرم اولیه خود را از دست خواهد داد. این موضوع را در نظر داشته باشید که تنها لوازم ضروری و مورد نیاز خود را همیشه همراه ببرید نه لوازم بیش از حد نیاز و بلا استفاده.

 

کیف چرم رودوشی فوروارد مدل FCLT740-Large

استفاده از کیف مسافرتی به جای کیف دستی

اگر فکر می کنید که نیاز است در طول روز یکسری از لوازم را همراه خود داشته باشید که بسیار زیاد و حجیم هستند به طور مثال نیاز دارید پس از باشگاه لباس ها خود را عوض کنید و سپس به محیط کار بروید بهتر است به جای استفاده از کیف دستی از کیف مخصوص سفر و یا باشگاه استفاده نمایید. زیرا این کیف ها دارای حجم بالایی هستند و می توانند لوازم بسیاری را درون آن ها قرار داد بدون اینکه فرم کیف عوض شد و زشت و بد فرم به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *