معرفی کیف و کوله پشتی

خرید چمدان با رعایت ۱۱ نکته از دیدگاه کارشناسان کیف و چمدان

خرید چمدان با رعایت ۱۱ نکته از دیدگاه کارشناسان کیف و چمدان

خرید چمدان

خرید چمدان

 

افرادی که در طول سال چندین بار سفر می کنند بدون شک به دنبال چمدانی هستند که جنسی عالی داشته باشد و بتواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد. پس برای داشتن یک سفر عالی و بی دردسر وجود یک چمدان که به صورت تخصصی بررسی شده و خریداری شده می تواند بسیار عالی باشد.

ابتدایی ترین مسئله این است که نوع سفر و تعداد افرادی که قرار است سفر کنند را مشخص نمایید و همچنین اینکه مقصد سفر شما کجاست و قرار است چند روزه باشد با هواپیما می خواهید به سفر بروید و یا با خوردو شخصی بررسی تمامی این موارد می تواند شما را از سردرگمی انتخاب چمدان تا حدود زیادی رهایی بخشد زیرا می دانید دقیقا چه چیزی می خواهید و دایره انتخاب خود را محدود تر می کنید. پس از مشخص نمودن تمام این موراد می توانید به سراغ قیمت بروید با این کار می توانید رنج خرید خود را مشخص نمایید و با گفتن قیمت به فروشنده می توانید سریع تر به چمدانی که مد نظر شماست برسید.

 

مجموعه سه عددی چمدان الکسا مدل ALX888

 

۱۱ نکته در مورد نحوه انتخاب و خرید چمدان با کیفیت

چمدان ها دارای انواع و اقسام و مدل های بسیار مختلفی می باشند. برخی اوقات پیش می آید که بدون داشتن آگاهی و پیش زمینه قبلی سراغ خرید چمدان می رویم و این کار را خیلی سریع و بدون تفکر انجام می دهیم زیرا یک سفر فوری پیش آمده که بدون شک پس از سفر از خرید چمدان پشیمان خواهید شد زیرا متوجه می شوید کارآیی چندانی برای شما ندارد.

 زمانی که شما این چمدان را خریداری می کنید احساس می کنید خرید خوبی داشته  اید اما در سفر متوجه یکسری موارد می شوید و میبینید که چمدان شما فاقد آن می باشد. به طور مثال چمدان کوچک است و لوازم شما درون آن جای نمی گیرد و یا شاید به قدری بزرگ باشد که دارای استاندارد نباشد و این موضوع می تواند باعث دردسر برای شما در فرودگاه و قسمت تحویل بار شود. موضوع دیگری که می تواند بسیار آزار دهنده باشد این است که چمدان فاقد چرخ و یا دسته تلسکوپی باشد که در این صورت برای حمل به شدت دچار مشکل خواهید بود و مجبور هستید چمدان را در دستان خود بگیرید که پروسه حمل بسیار طاقت فرسایی است.

 

 

خرید چمدان متناسب با سفر

برای انتخاب چمدان مهم است که مشخص نمایید سفرهای شما به چه صورت و به چه مقصدهایی می باشد و اینکه قرار است سفرهای شما با خودرو شخصی باشد و یا اینکه با هواپیما و قطار و غیره. این موارد می تواند در انتخاب جنس چمدان و همچنین سایز آن بسیار مهم باشد. موضوع دیگری که وجود دارد چرخ ها و دسته های چمدان است . اگر سفر با خودرو شخصی باشد این موضوع چندان اهمیتی ندارد اما اگر به صورت هوایی و زمینی با لوازم حمل و نقل عمومی باشد این موضوع اهمیت پیدا می کند. تعداد روزهایی که به سفر می روید و همچنین تعداد افرادی که در سفر همراه شما هستند نیز می تواند بر انتخاب چندان تاثیرگذار باشد.

به طور مثال برخی از افراد بیشتر سفرهای کاری دارند که یک نفره انجام می شود و مدت زمان آن  بین ۳ الی ۵ روز است، برای این افراد یک چمدان با سایز متوسط ۵۹ تا ۶۰ سانتی‌ متری می تواند انتخابی عالی باشد . اما اگر حداقل ماهی یکبار به سفر می روید چمدان با سایز ۴۵ الی ۵۰ سانتی ‌متری انتخاب کنید زیرا برای این حجم از سفر می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

اگر خانواده ای چهار نفره هستید برای سفر بزرگترین سایز چمدان را انتخاب نمایید اما دقت داشته باشید که چمدان دارای چهار چرخ باشد نه دو چرخ و همچنین دارای دسته تلسکوپی باشد تا بتوان آن را آسان تر حمل نمود.

از دیگر موارد مهم داشتن جیب خارجی برای چمدان است زیرا می توانید یکسری از مدارک و بلیت های پرواز را درون آن قرار دهید تا در صورت نیاز خیلی سریع در دسترس شما قرار گیرد.

همچنین برخی از برند ها به صورت ویژه بر روی نوع سفر شما تمرکز دارند به طور مثال برند ترول پرو یکی از برندهایی ست که ویژه سفرهای هوایی می باشد و متناسب با آن شرایط طراحی و برنامه ریزی شده است. اگر سفر های هوایی بسیاری دارید می توانید از این برند چمدان خود را خریداری نمایید.

 برند دیگر که امریکن توریستر می باشد برای افرادی ست که کمتر به سفر می روند پس در نتیجه نیاز چندانی ندارند که حتما چمدان آن ها دارای استحکام خیلی بالا باشد اما می توان گفت کیفیتی قابل قبول دارد و در ادامه قیمت در رنج متوسط که برای بسیاری از افراد عالی است و می توانند آن را خریداری نمیاند.

 

 

برند چمدان مسافرتی

خریدن یک چمدان با برند معروف می تواند یک فکر و ایده خوب باشد شاید بگویید که می توان چمدان های معمولی از برندهای ناشناس را با قیمت بسیار پایین تر خریداری نمود و دیگر نیازی به پرداخت این مقدار هزینه زیاد نباشد. اما این موضوع را بدانید که برای خرید از برندهای نامتعبر به شما هیچ گونه گارانتی تعلق نمی گیرد. وجود گارانتی بسیار مهم است زیرا این را نشان میدهد که فروشنده از مصول خود  اطمینان کامل را دارد و کیفیت آن را تضمین می کند. برای انتخاب برند تحقیق نمایید که کدام برند می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد و سپس طبق همان سراغ خرید محصول بروید.

به طور مثال برخی از برندها تخصص در زمینه چمدان های سفری شیک و لاکچری دارند که قیمت بالایی دارد  برخی دیگر تنها برای سفرهای خانوادگی محصول تولید می کنند که دوام و استحکام بالایی داشته باشد که ممکن است رنج قیمت بالا و یا متوسطی داشته باشد. برخی دیگر از برند ها به برندهای اقتصادی و با صرفه مشهور هستند که سعی می کنند بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

با  خرید از بندهای مشهور خیال شما آسوده خواهد بود پس از این اگر اتفاقی برای چمدان رخ داد می توانید به سادگی به فروشگاه مراجعه نمایید و درخواست خدمات پس از فروش داشته باشد. حتی برخی از فروشگاه ها برای این کار یک خط تماس جداگانه در نظر گرفته اند که بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید تنها با یک تماس مشکل خود را حل نمایید . وجود ایمیل نیز می تواند راه ارتباطی دیگری نیز باشد و همچنین صفحات در شبکه های اجتماعی دیگر مواردی هستند که به عنوان پل ارتباطی در نظر گرفته شده اند.

 

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و یا همان گارانتی و در برخی موارد وارانتی از جمله امکاناتی هستند که شرکت ها به  عنوان یک ضمانت نامه به مشتری تحویل می دهند. اگر چمدانی که خریدای می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید زیرا می دانید اگر خرابی و یا مشکلی برای چمدان رخ داد به راحتی به خدمات پس از فروش مراجعه می کنید و آن مشکل در کمترین زمان ممکن برای شما رفع خواهد شد. در نهایت حتی اگر مشکل رفع نشد و چمدان قابلیت تعمیر نداشت برای شما کار تعویض را انجام می دهند و یک چمدان نو تحویل شما می دهند.

این ضمانت برای افرادی که بسیار سفر می کنند می تواند عالی باشد زیرا در سفرهای طولانی و متعدد معمولا چمدان ها آسیب ها  و ضربه هایی را خواهند دید که باعث بروز خرابی می شوند و یا در برخی مواقع خود فرد به خوبی از لوازم و چمدانش نگهداری نمی کند و به همین دلیل دارا بودن ضمانت نامه می تواند خیال فرد را آسوده نماید. همچنین برخی از برندها در سرتاسر جهان نمایندگی هایی دارند که در صورت بروز مشکل می توانید در هر کشوری بودید به آن نمایندگی مراجعه نموده و از خدمات پس از فروش و تعویض و تعمیر استفاده نمایید و سفر خود را به خوبی و بدون مشکل ادامه دهید.

 

 

نظرات دیگران را در مورد چمدانی که قرار است بخرید بخوانید

زمانی که برای خرید چمدان اقدام می کنید خصوصا اگر می خواهید به صورت آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی خرید نمایید ابتدا کمی جست و جو نمایید و در سایت های معتبر مطالبی را بخوانید و از همه مهتر نظرات سایر کاربرانی که از مدل مد نظر شما خریداری نموده اند را نیز بخوانید و مقایسه نمایید.

 شاید همان مدلی که قصد خرید آن را دارید دقیقا بی کیفیت ترین مدل باشد و وقتی که نظرات را می خوانید متوجه می شوید که افراد دیگر از خریدی که کرده اند راضی نیستند پس در اینجاست که خواندن نظرات می تواند به نفع  و سود شما تمام شود و به سراغ مدل های دیگر برای خرید بروید.

در برخی از سایت ها امکان مقایسه چندین چمدان به صورت همزمان وجود دارد که می تواند کار شما را برای انتخاب بسیار راحت تر نماید.

 

خرید چمدان

چمدان مورد نظر شما ساخت کدام کشور است

کشور تولید کننده چمدان یکی دیگر از مواردی ست که مهم می باشد. زیرا برخی از شکورها متخصص تولید چمدان می باشند و از دیرباز در این زمینه تجربه بسیاری دارند. مانند کشور ایتالیا که به داشتن محصولات چرمی بسیار مشهور است این محصولات شامل کفش و کیف و دستکش و غیره می شوند. یا به طور مثال افرادی که می خواهند ساعت بخرند ساعت های برند کشور سوئیس را همیشه می پسندند و می دانند که با خرید این برندها بدون شک محصولی عالی را خریداری کرده اند.

پس خوب است که قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید تا متوجه شوید که چه کشور بهترین چمدان ها را تولید می کند. کشور چین قسمت عمده ای از چمدان های بازارهای جهانی را در دست دارد اما بدون شک دارای کیفیت بالایی نیستند و تنها یک چمدان هستند که طول عمر کوتاهی نیز دارند اما در مقابل اگر چمدان هایی خریداری نمایید که محصول کشور ایتالیا و سوئیس و آمریکا باشند محصولاتی درجه یک و عالی را خریداری کرده اید که سالیان سال برای شما کار خواهند کرد بدون اینکه مشکلی برای آن ها پیش بیاید. زیرا برندها معروفی هستند که حتی به کوچکترین نکات نیز دقت کرده اند.

به طور مثال برند سامسونیت که از برندهای معروف آمریکایی می باشد از قدیم شناخته است خصوصا برای کیف های اداری و در زمینه تولید چمدان نیز توانسته خیلی خوب ظاهر شود.

 

 

وزن چمدان را در نظر بگیرید

اینکه بدنه چمدان استقامت خوبی داشته باشند و مستحکم باشد خیلی عالی است اما چنین چمدانی با این مشخصات بدون شک دارای وزن زیادی نسبت به چمدان های دیگر خواهد بود. سنگین بودن چمدان می تواند کمی دردسر ساز باشد زیرا حمل و جا به جایی آن سخت می باشد.

چمدانی که سنگین است دقت کنید که در حالت بدون بار و خالی این وزن را دارد و زمانی که داخل آن پر شود و وسیله گذشته شود شاید حتی دیگر قادر به حمل و تکان دادن آن نباشید. چمدان های با جنس چرم نیز بیشتر این حالت برایشان پیش می آید زیرا سنگین تر از سایر جنس های چمدان هسنتند و این موضوع در فرودگاه برای شما دردسرساز خواهد بود زیرا اضافه بار از ابتدای سفرگریبان شما را خواهد گرفت.

 

 

اندازه و ظرفیت چمدان

اندازه چمدان باید طبق استاندارد های جهانی باشد خصوصا اگر سفرهای خارج از کشور بسیار دارید. زیرا اندازه ها در کشورهای مختلف متفاوت می باشد پس اگر طبق استاندارد پیش بروید می توانید در سفرها بدون دردسر و با خیال آسوده باشید. اگر تنها یک چمدان کوچک می تواند لوازم شما را درون خود جای دهد پس همان را انتخاب کنید تا هم حمل آسا ن تری داشته باشدو هم اینکه می توانید حتی آن را با خود داخل هواپیما همراه داشته باشید. سبک بودن چمدان نیز مزیت دیگری ست که چمدان های کوچک دارند.

محدودیت‌ هایی که در زمینه اندازه چمدان وجود دارند، در کشورهای مختلف متغیر هستند. بهترین کار این است که همیشه کوچکترین اندازه چمدان را انتخاب کنید تا جا به جا کردن آن برایتان آسان باشد. در این حالت شما ناچار می‌شوید که تنها وسایل ضروری مورد نیاز برای سفر را درون چمدان جای بدهید. بدین ترتیب هم وسایل اضافی را همراه با خود نمی‌برید و هم با حمل یک چمدان کوچک و سبک وزن، سفر رفتن برایتان آسانتر خواهد شد.

برخی از چمدان ها نیز دارای زیپ افزایش حجم هستند که حدود ۲۰ درصد فضای بیشتری را به شما اختصاص می دهند تا بتوانید لوازم بیشتری را درون چمدان خود جای دهید.

 

 

در هنگام خرید یک چمدان حتما به جنس آن توجه کنید

اگر می خواهید جنس چمدان را انتخاب کنید باید بدانید که دارای دو دسته کلی می باشد یکی بدنه ای با جنس نرم و منعطف و دیگری بدنه ای با جنس سخت و خشک. چمدانی که بدنه نرم دارد و یا در اصطلاح به آن سافت گفته می شود به طور معمول دارای جنس چرم است و چرم را می توان بهترین جنس برای تولید چمدان دانست ممکن است به دلیل دارا بودن جنس چرم کمی سنگین باشد اما به دوام و استحکام و زیبایی که دارد می ارزد. تنها ایرادی که جنس چرم دارد این است که به دلیل نرم بودن می تواند خیلی راحت خراب شود و خصوصا خراش هایی بر روی سطح آن ایجاد شود که شاید چندان خوشایند نباشد.

چمدان با جنس چرم دارای قمیمت بالایی می باشد که شاید بتوان گفت یک ایراد دیگر می باشد  زیرا بسیاری از افراد توانایی خرید این  نوع چمدان را ندارند. پس برای رفع این مشکل برندهای دیگر که تولید چمدان دارند از اجناسی مانند پلاستیک و نایلون استفاده می کنند تا هم چمدان سبک تر شود و هم این که قیمت آن ارزان تر شود. این نوع نایلون دارای استحکام خوبی است و می تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. هر چند از نظر ظاهری به زیبایی چمدان های چرمی نمی رسند اما می تواند کیفیت خوبی داشته باشد و دوام بالایی نیز داشته باشد و مقرون به صرفه نیز باشد که تمام این ها باعث فروش بیشتر خواهد بود.

همچنان تنوع رنگ و طرح در چمدان های با جنس نایلون خیلی بیشتر از جنس چرمی می باشد.عمده مشکل چمدان های جنس نرم این است که به دلیل انعطافی که دارند می توانند خیلی زود دچار آسیب و پارگی شوند و همچنین به دلیل دارا بودن زیپ ها خارجی می توانند مورد سرقت قرار گیرند که این موضوع در چمدان های جنس سخت که فاقد جیب های خارجی هستند رفع شده است.

 

خرید چمدان

چمدان بدنه پلاستیکی یا فلزی

چمدان های جنس سخت و یا سفت معمولا از پلاستیک فشرده و یا  ABS یا پلی کربنات و یا فلز ساخته می شوند. یک موضوعی که بین مردم جا افتاده این است که هر چه چمدان گران قیمت تر باشد پس بدون شک کیفیت عالی و بالایی دارد اما این طور نیست همه چیز بستگی به برند محصول و جنس آن دارد ممکن است که حتی محصولی قیمت متوسطی داشته باشد اما از کیفیت عالی برخوردار باشد.

اگر چمدان جنس سخت و پلاستیکی دارای کیفیت خوبی نباشد خیلی راحت دچار شکستگی می شود خصوصا اینکه در هوای خیلی سرد و خشک از آن استفاده کنید با کوچکترین ضربه به سادگی می شکند. اگر لوازم گران قیمتی دارید که می خواهید از آن ها به خوبی محافظت شود مانند:گجت، دوربین، و لپ‌تاپ و غیره بدون شک انتخاب و خرید یک چمدان فلزی می تواند بهترین ایده باشد زیرا نه دچار شکستگی می شود و نه اینکه ضربات وارده می تواند آسیبی به دستگاه های الکترونیکی شما وارد شود.

یکی از معایب چمدان های جنس سخت پلاستیکی این است که ممکن است در اثر ایجاد فشار و یا ضربات سنگین آسیب ببینند و بشکنند اما چمدان های فلزی تقریبا در هر شرایط می توانند دوام بیاورند و دچار آسیب نشوند. همچنین برای باز کردن چمدان های جنس سخت باید آن ها را در یک فضای بزرگ قرار داد تا در آن به صورت کامل باز نمود که فضای بسیاری می گیرد و شاید برای استفاده درفضای اتاق های کوچک هتل ها مناسب نباشد.

 اگر قرار است با خودرو شخصی نیز سفر نمایید توصیه بر این است که از چمدان های جنس نرم استفاده نمایید تا به سادگی درون صندوق ماشین جای گیرد و در کنار آن بتوانید لوازم دیگر قار دهید اگر چمدان جنس سخت در صندوق ماشین قرار دهید تمام صندوق پر شود و دیگر نمی توانید هیچ وسیله  دیگری را کنار آن قرار دهید.

 

 

در هنگام خرید یک چمدان دوخت آن توجه کنید

بررسی کردن دوخت درز ها همیشه می توانید یکی از را ه های عالی برای سنجش کیفیت کیف و چمدان باشد. معیار اصلی این است که در یک اینچ از دوختی که انجام شده چه تعداد نخ رد شده و دوخت انجام شده، هر چه این تعداد بیشتر باشد به معنی این است که چمدان محکم تر است و بدون شک از دوخت و کیفیت بالایی برخوردار است.

دوخت کیف و چمدان باید دارای نظم خاصی باشد و به صورت یکپارچه و مرتب انجام شد باشد زیرا اگر دوخت های آن نا مرتب باشد به راحتی شل شده خصوصا اینکه لوازم داخل چمدان قرار دهید و سپس از یکدیگر باز می شوند. شما می توانید برای بررسی فرم دوخت چمدان ، چمدان و کیف را از زمین بلند نمایید و ببینید دوخت ها به همان شکل اولیه باقی می ماند و یا اینکه دچار دفرمگی می شوند. اگر با برداشتن چمدان متوجه شدید که دوخت ها شکل شان تغییر پیدا کرد پس به معنی این است که پس از خریداری و قرار دادن لوازم داخل چمدان خیلی زود باز خواهند شد و پارگی در چمدان مشاهده می شود.

این موضوع را در نظر داشته باشید که چمدان حتما دارای دوخت باشد و نه چسب . اگر درزهای چمدان با چسب به یکدیگر متصل شده باشند پس از چند بار استفاده خیلی راحت از هم جدا می شوند و در سفر می تواند برای شما دردسر ساز باشد.

 

 

زیپ و دیگر متعلقات چمدان را بررسی کنید

زیپ از جمله مهم ترین قسمت های چمدان می باشد زیرا در واقع فضای درون چمدان را از فضای بیرونی جدا می کند و در عین حال محافظ لوازم است که چیزی از چمدان بیرون نیفتد. هنگام خرید، زیپ را به خوبی چک نمایید و چندین بار آن را باز و بسته نمایید تا ببیند زیپ روان است و یا گیر می کند . وجود دندانه های شکسته در زیپ یا وجود فرورفتگی را نیز بررسی نمایید زیرا در این صورت نیز حرکت زیپ مختل خواهد شد. زیپ های فلزی برای چمدان بهترین گزینه هستند و همچنین زیپ درشت نیز هم زیبایی بیشتری دارد و هم این که دارای دوام بالایی است. زیپ زنجیره ای همیشه می تواند خیال شما را بابت سالم بودن و بهترین عملکرد آسوده نماید در مقابل زیپ های سوزنی چندان عملکرد خوبی ندارند و ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند. اگر چمدان شما مورد سرقت قرار گیرد زیپ زنجیری به سادگی شکسته نم یشود اما زیپ سوزنی خیلی ساده حتی با یک شی نوک تیز شکسته می شود و می توان به فضای داخلی آن دسترسی پیدا نمود.

وجود اکسسوری های دیگر همراه با زیپ مانند گیره ها و قفل ها می تواند استفاده از زیپ را برای شما آسان تر نماید و سطح ایمنی را به خوبی بالا ببرد. یکی از مواردی که باعث می شود استفاده از زیپ آسان شود این است که زیپ ها دو طرفه باشند تا از هر سمتی که دسترسی داشتید بتوانید آن ها را باز و بسته نمایید.

همچنین برند زیپ ها معمولا در چمدان های حرفه ای از برند معروف ژاپنی یعنی YYK می باشد که از گذشته این زیپ  در محصولات تخصصی و حرفه ای به کار می رفت.

 

 

خرید چمدان

می‌توانید چمدان مورد نظر خود را شخصی سازی کنید؟

شما می توانید چمدانی را که خریداری می نمایید خودتان آن را شخصی سازی کنید تا به یک چمدان ویژه شما تبدیل شود. به طور مثال می توانید استیکر هایی بر روی آن بچسبانید و یا اول اسم و فامیل خود را بر روی آن قرار دهید حال یا به صورت برچسب و یا شاید حتی به صورت دوخته شده و همچنین می توانید آویزهای تزیینی بر روی آن استفاده نمایید تا چمدان شما خاص و تر زیباتر دیده شود و شناخته شود.

می توانید با بندهای رنگی و روشن و یا دستبند های نئونی که برق می زنند چمدان خود را زیباتر نمایید و در این صورت یک نمای خاص به آن ببخشید.

برخی ازبرندهای معتبر جهان برای چمدان های خود رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبایی دارند که باعث می شود چمدان شما خاص دیده شود. بسیاری از برندها چمدان هایی با رنگ های خنثی مانند: مشکی، قهوه‌ای، طوسی، سرمه ای و غیره. اما اگر می خواهید چمدان هایی با رنگ شاد و جذاب داشته باشد می توانید از برندهایی با این تخصص استفاده نمایید .

یکی از مزایایی که استفاده ازچمدان های رنگی و شخصی سازی شده دارد این است که شما می توانید خیلی ساده و راحت آن ها را در فرودگاه و هر جای دیگر پیدا نمایید و نیازی نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن نمایید اما این مورد را نیز در نظر داشته باشید که چمدان هایی با رنگ روشن می توانند خیلی زود دچار کثیفی شوند و لک هایی بر سطح آن پدیدار شود. همیشه یک عکس از چمدان خود قبل از سفر داشته باشید تا در صورت مفقود شدن با نشان دادن آن عکس ماموران فرودگاه بتوانند آن را خیلی سریع پیدا کنند.

 

ست سه عددی چمدان همراه با ساک دستی الکسا ALX 2028

 

قیمت چمدان مورد نظر

قیمت چمدان که نیز خود مبحث مهمی می باشد که در هنگام خرید چمدان علاوه بر بررسی کیفیت و دوام چمدان باید قیمت آن را بررسی نمود تا به میزان بودجه ای که داریم برسد و با همان میزان بودجه بهترین و و با کیفیت ترین انتخاب را داشته باشیم. برخی از افرادی این تفکر را در ذهن دارند که هر چه چمدان ارزان تر باشد بهتر است و توانسته اند با اندک بودجه ای که دارند خریدی خوب را انجام دهند. اما این طرز تفکر اشتباه است زیرا اگر برای چمدان کمترین هزینه را کنید بعد از مدت کوتاهی خواهید دید که چمدان دچار مشکل و پارکی و شکستگی شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود پس در واقع همان هزینه کمی هم که کرده اید از دست شما خواهد رفت.

بهتر است چمدانی با رنج قیمت متوسط اما با کیفیت بالا و برندهای معروف را انتخاب نمایید شما یک بار برای چمدان هزینه کنید و چندین سال از آن به خوبی استفاده نمایید. به طور مثال ۱ میلیون برای چمدان هزینه می کنید و به مدت ۲۰ سال از ان استفاده می کنید در واقع می توان گفت ارزش این هزینه کردن را برای این مدت طولانی دارد. زیرا اگر هزینه کمتری کنید چمدان دچار مشکل می شود و علاوه بر اینکه در طول سفر برای شما دردسر ساز خواهد بود شما باید هر بار که از سفر بازگشتید هزینه ای را برای تعمیر آن بپردازید مانند هزینه تعمیر چرخ شکسته و یا دستگیره جدا شده و از همه مهمتر پارگی که در قسمت درزها ایجاد شده، که مجموعا از هزینه خرید اولیه بیشتر خواهد شد پس بسیار عاقلانه تر است که این هزینه را اول برای خرید کلی پرداخت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *