معرفی کیف و کوله پشتی

خرید کوله پشتی برای استفاده روزانه به همراه بررسی جزییات

خرید کوله پشتی برای استفاده روزانه به همراه بررسی جزییات

خرید کوله پشتی

خرید کوله پشتی با رعایت اصول

 

برای استفاده روزانه از کیف هر فردی بنا به نیازی که دارد کیف مورد نظر خود را انتخاب می کند. به طور مثل ممکن است یک کیف دوشی برای شما کافی باشد و یا برخی افراد خصوصا مدیران که مشاغل رسمی و مهمی دارند کیف های دستی معمولا همراه خود دارند که به کلاس کاری آنان نزدیک خواهد بود. اما هستند افراد دیگری که روزانه باید لوازم بسیاری را همراه خود حمل کنند و یا اینکه برای رفت و آمدهای روزانه مجبور هستند مسافت بسیاری را طی کنند از این رو نیاز است یک کیفی همراه خود داشته باشند که بتواند این کار حمل لوازم را برای آنان راحت تر نماید. پس در اینجا خرید کوله پشتی بسیار مورد نیاز خواهد بود.

کیف کوله پشتی دقیقا کیفی مناسب و ایده آل برای این دسته از افراد است که می توانند تمام لوازم خود را در آن جای دهند و به راحتی آن را حمل نمایند بدون اینکه برای آنان دست و پا گیر باشد. برای خرید کوله پشتی نیاز است که یکسری نکات را بدانید و در خرید آن ها را رعایت نمایید تا بتوانید محصولی که دقیقا مورد نیازتان است را پیدا نمایید.  کوله پشتی ها از نظر شکل ظاهری و جنس کیف به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد برای شما قرار داده ایم.

 

جنس کوله پشتی

جنس کوله پشتی را می توان اولیه ترین مورد و مهمترین مورد دانست که می تواند ما را برای خرید کیف ترغیب نماید.جنس کیف در واقع نشان از استقامت و ماندگاری کیف دارد از این رو بسیار مهم است که جنس خوب را بشناسیم و بتوانیم آن را انتخاب نماییم.

کوله پشتی فوروارد مدل FORWARD FCLT6004

اگر کوله با جنس پلاستیکی را انتخاب می کنید باید بدانید که ماندگاری و دوام خوبی را دارا می باشد و همچنین سبک تر از سایر انواع کیف ها با جنس های دیگر است. به دلیل ترکیب جنس پلی استر و نایلون دارای قابلیت ضد آب بودن نیز می باشد. اما اگر طرفدارا الیاف مصنوعی نیستید و طرفدار محیط زیست می باشید، می توانید از کوله هایی استفاده نمایید که از الیاف طبیعی ساخته شده اند.

کوله پشتی هایی که جنس چرم و کیف چرم دارند طول عمر بالایی دارند و استقامت بیشتری نیز دارند و دیرتر دچار فرسودگی می شوند به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند اما این موضوع را باید بدانید که کمی سنگین تر از سایر جنس ها می باشند و بسیار گران قیمت تر.

 

بررسی زیپ

زیپ در واقع وسیله ای ست که باعث می شود یک فضای درونی برای کیف ایجاد شود و از محیط بیرون آن را جدا نماید  همچنین محافظ لوازم داخل کیف نیز می باشد که به خارج پرت نشوند و به صورت کاملا ایمن در کیف تا مقصد نگهداری شوند. از این رو باید به خوبی زیپ ها را بررسی نمود که چه جنسی دارند و به چه صورت هستند. روان هستند و یا اینکه کند می باشند و در هنگام حرکت گیر می کنند. این موضوع برای زمان هایی که عجله دارید و می خواهید به طور مثال کیف پول خود را سریع از کوله دربیاورید بسیار اهمیت پیدا می کند. سایز زیپ ها می تواند درشت و یا ریز باشد اما زیپ های درشت هم زیباتر هستند و هم ساده تر باز و بسته می شوند.

برخی دیگر از کوله ها به جای زیپ دارای بند می باشند اما در مقابل کوله های دارای زیپ هم امنیت بیشتری برای لوازم شما ایجاد می کنند و هم اینکه دسترسی به محیط و فضای داخل کیف برای شما سریع تر خواهد بود تا نمونه بندی آن. کیف های بندی معمولا قاب دار نیستند و حالتی کیسه مانند دارند که بیشتر استفاده های ورزشی دارد.

 

زیبایی و شکل ظاهری کوله پشتی

هر چقدر هم فردی باشیم که جنس و نوع دوخت کیف و استقامت آن برای ما اهمیت داشته باشد باز هم در نهایت ظاهر کیف برای جلب نظر ما کافی خواهد بود. هر فردی بنا به سلیقه ای که دارد  رنگ و مدل خاصی را می پسندد و در واقع از فاکتورهای مهم برای کیف این است که در عین اینکه جنسی خوب دارد باید ظاهری جذاب نیز داشته باشد. کوله پشتی هایی با طرح چاپی بیشتر برای کودکان مناسب است و شاید نوجوانان.

 

از محصول کوله پشتی لپ تاپ CAT مدل CAT-8425 دیدن کنید !

 

اما برای افراد بزرگسال بیشتر پیشنهاد می شود که بر روی رنگ کیف تمرکز داشته باشید. برای آقایان رنگ های تیره مناسب است مانند مشکی، طوسی و غیره اما برای خانمها می توان از رنگ های شاد و روشن نیز استفاده نمود و شاید برخی از تصاویر فانتزی و اشکال جالب نیز بر روی کیف قرار داشته باشد که برای خانمها دوست داشتنی و خوشایند است. کیف های با رنگ تیره را می توان به راحتی با هر نوع استایلی و لباس و رنگی ست نمود که از این رو برای بسیاری از افراد ایده آل هستند.

 

بررسی  جیب های کوله پشتی

برای اینکه کیفی متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید بهتر است ابتدا مشخص نمایید که قرار است چه نوع استفاده ای از کیف داشته باشد این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید کیفی را خریداری نمایید که لوازم شما را به صورت مرتب درون خود جای دهد. در این خصوص جیب های داخل کیف بسیار کمک کننده هستند برای هر وسیه ای می تواند یک جیب وجود داشته باشد به این صورت لوازم شما هر یک در جای خود قرار می گیرد و داخل کیف منظم خواهد بود و در عین حال هر زمان به وسیله ای احتیاج داشتید می توانید خیلی سریع به آن دسترسی داشته باشید. لوازمی مانند: کیف پول، بطری آب، گوشی همراه، اشیای کوچک دیگر.

اگر کیف کوله ای که همراه دارید و استفاده روزانه از آن می شود و قرار است که لپ تاپ نیز درون آن قرار گیرد اوضاع کمی متفاوت خواهد بود. زیرا لپ تاپ ها معمولا ۱۵ اینچ هستند و در این صورت باید کیفی به اندازه لپ تاپ را انتخاب نمایید و سایر نکات دیگر مانند اینکه کیف به اندازه کافی استحکام دارد و یا خیر را نیز از نظر بگذرانید.

 

بند کوله پشتی

به طور معمول وقتی به سراغ خرید کوله پشتی می رویم یعنی قرار است لوازم زیاد و سنگین داخل آن قرار دهیم پس باید به خوبی بندهای آن را از هر لحاظ بررسی نمود. لوازم داخل کیف شامل کتاب و دفتر و لوازم شخصی و گاهی اوقات لپ تاپ نیز می باشد پس در اینجا نیاز به بندهایی داریم که استاندارد باشند و همچنین طبی نیز باشند در این صورت در هنگام حمل هیچ گاه شانه های شما دچار درد و خستگی نخواهند شد.

خرید کوله پشتی برای استفاده روزانه به همراه بررسی جزییات

برخی از کیف های کوله در بندهای خود دارای پدهای محافظ می باشند که حمل بار را ساده تر می نماید و شما هنگامی که کیف بر روی شانه خود دارید هیچ گاه احساس خستگی نخواهید داشت و به راحتی آن را حمل می کنید. دقت کنید که پهنای بند کوله پشتی زیاد باشد در این صورت وزن کیف بیشتر بر روی شانه ها تقسیم می شود و در این حالت به مهره های گردن شما آسیب نمی رساند.

دقت نمایید که کیف دارای  بندهای قابل تنظیم باشد زیرا قابل تنظیم بودن بندهای کوله پشتی این امکان را برای شما فراهم می کند که با توجه به اندام خود بند کیف را تنظیم نمایید و در این صورت کیف به صورت اختصاصی برای شما تنظیم می شود و دیگر نیازی نیست نگرانی بابت آسیب به ستون فقرات داشته باشید. سعی کنید بندهای کیف را سفت و محکم نگه دارید زیرا اگر کیف بر روی کمر و شانه های شما بلغزد باعث وارد آمدن فشار بسیاری بر روی ستون مهره ها می شود که اصلا خوشایند نخواهد بود.

 

از محصول کوله پشتی لپ تاپ CAT مدل CAT-8427 دیدن کنید !

 

کوله پشتی حتما دارای دو بند باشد به این دلیل که استفاده از کوله های یک بنده باعث آسیب به شانه و عضلات شانه و گردن می شود و همچنین مهره های کمر و گردن را نیز درگیر خود می نماید. علاوه بر اینکه افتادگی شانه که یک مشکل آناتومیک شایع هست را نیز به همراه خواهد داشت.

اگر کیف دارای بند کمر نیز باشد می تواند یک امتیاز مثبت برای آن تلقی شود زیرا با بستن بند کمر دیگر کیف بر روی بدن نمی لغزد و ثابت می ماند و همچنین نیمی از بار و فشار به لگن منتقل خواهد شد و دیگر بر روی ستون مهره ها نخواهد بود.

برخی از کوله پشتی ها نیز دارای چرخ می باشند که بیشتر این مورد برای کیف های خردسالان است که نمی توانند سنگینی کیف را تحمل کنند و به این صورت ساده تر می توانند آن را حمل کنند. برای افرادی که قصد سفرهای کوتاه با کیف کوله را دارند نیز می تواند گزینه خوبی باشد برای اینکه حمل کیف را ساده تر و آسان تر می نماید. اما این نکته را باید در نظر داشت که وزن دسته ها، چرخ ها و قالب آن، وزن این نوع از کوله ها را زیاد تر می کند.

چه جنس از کوله پشتی سنگین تر است و چه جنسی سبک تر؟

کوله پشتی با جنس چرم سنگین تر است و با جنس الیاف مصنوعی سبک تر

چرا بهتر است کیف کوله پشتی بند کمری داشته باشد؟

زیرا می تواند وزن و فشار کیف را به لگن منتقل نمایید و فشار را از روی ستون نهره ها بردارد

چرا قابل تنظیم بودن بند کیف کوله پشتی اهمیت دارد؟

زیرا می تواند با توجه به فیزیک بدن هر فرد بند کیف را به صورت شخصی تنظیم نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *