معرفی کیف و کوله پشتی

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

امروز با اهمیت یافتن کسب‌وکارهای اینترنتی لپ‌تاپ به‌‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم ذخیره‌سازی اطلاعات و انجام پروژه‌های گوناگون مطرح می‌باشد. همچنین با رشد روزافزون قیمت این محصول، باید این نکته را توجه داشته باشید که شما برای خرید یک کیف لپ‌تاپ دقت کافی را داشته باشید. در این نوشته می‌خواهیم انواع کیف لپ‌تاپ را به شما معرفی کنیم و مزیت و معایب هرکدام را برای شما گوشزد کنیم. ازآنجایی‌که امکان حمل لپ‌تاپ بدون داشتن کیف لپ‌تاپ تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد پس بهتر است یک کیف مناسب را انتخاب کنید تا از آسیب‌های احتمالی که به بدن شما وارد می‌شود جلوگیری کنید و بتوانید وسایل و لوازم جانبی را درون آن به راحتی قرار دهید.

کاورهای لپ تاپ

انواع کیف لپ تاپ

کاورهای لپ تاپ

ساده‌ترین وسیله‌ای که برای حمل لپ‌تاپ وجود دارد کاور است، از آنجایی‌که معمولاً کاورها فاقد دستگیره و ضربه‌گیر می باشند بنابراین برای مسافت‌های کوتاه بسیار مناسب هستند و برای حمل لپ‌تاپ هایی که دارای وزن کم و سایز کوچیک‌تر می باشند توصیه می شود. استفاده از کاورهای محافظتی معمولاً برای پیشگیری ضربه‌های خفیف، جلوگیری از تماس با سطوح غیر نرم و به‌‌عنوان عایق در برابر نور خورشید و گرد و خاک استفاده می‌شود و برای جلوگیری از ضربه‌های محکم مناسب نیستند. کاورهای لپ تاپ معمولاً از پارچه‌های اسفنجی و نرم و انعطاف‌پذیر با روکش ضدآب ساخته می شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد خرید کاورها باید به آن توجه کنید جنس و میزان ضربه‌گیری آن‌هاست.

کاور مدل Free مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچ

کاور مذکور برای لپ‌تاپ‌های پانزده اینچی مناسب بوده که جنس آن از پارچه اسفنجی با روکش توری با وزن شصت گرم می باشد. این کاور فاقد درب زیپ‌دار بوده و ازآنجایی‌که پارچه آن حالت کشی دارد می‌تواند لپ‌تاپ را محکم نگه دارد. جنس این کاور نازک بوده و بیشتر برای محافظت بدن در برابر خط و خش و تماس با اشیای زبر مناسب است و خاصیت ضد ضربه و نفوذ ناپذیری در برابر آب را دارد .

 

کاور لپ تاپ P.Gardian مناسب برای لپ تاپ ۱۴ اینچی

کاور مذکور برای لپ‌تاپ‌های چهارده اینچ بسیار مناسب می‌باشد جنس این کاور آستر نازک بوده و وزن کمتر از دویست گرم دارد که می‌‌توان از لپ‌تاپ شما در برابر تماس با اشیای نوک‌تیز محافظت کند. کاور فوق دارای زیپ سراسری می‌باشد و در صورت سر و ته گرفتن مانع افتادن لپ‌تاپ و جلوگیری از ضربه خوردن به آن می شود. طراحی بدنه کاور به صورت حالت برجسته و شیاری می‌باشد که دارای زیبایی خاصی بوده و در برابر ضربه‌های خفیف جواب‌گو خواهد بود. این محصول در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای وجود دارد.

کاور ایکس دوریا مدل XD1501 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچ

کاور مذکور برای لپ‌تاپ‌های پونزده اینچی مناسب بوده که دارای وزن حدود دویست گرم می باشد و طراحی زیبایی دارد. این محصول دارای حباب ضربه‌گیر داخلی بوده همچنین پد ضربه‌گیر خارجی نیز دارد محفظه نگهداری لپ‌تاپ زیپ‌دار است و برای استفاده بسیار راحت می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی به کمک این کاور لپ‌تاپ خود را حمل کنید همچنین زیپ‌های جانبی برای قرارگیری کارت اعتباری روی دیواره خارجی وجود دارد.

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ

علاوه بر کاور از کیف می‌توانید برای حمل لپ‌تاپ خود استفاده کنید انواع کیف لپ‌تاپ وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی می باشد. کیف دستی لپ تاپ کلاسیک یکی از پرطرف‌دارترین و شناخته ترین وسیله حفاظتی مناسب برای لپ‌تاپ است این وسیله علاوه بر راحتی حمل باعث می‌شود تا شما بتوانید از خاصیت ضربه‌گیری آن استفاده کرد.

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ

  • سایز کیف حمل لپ تاپ

در هنگام خرید لپ‌تاپ می‌بایست به برخی نکات توجه کنید. سایز کیف لپ‌تاپ یکی از اصلی‌ترین نشانه های مناسب بودن یک کیف برای شما می باشد. سایز محل قرارگیری لپ‌تاپ نباید بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از خود آن باشد چرا که بزرگ بودن کیف لپ تاپ باعث تکان خوردن لپ تاپ شده و احتمال شکستگی وجود دارد و از سویی دیگر تنگ بودن آن باعث ایجاد فشار زیاد به لپ‌تاپ شده و شما نمی‌توانید سایر وسایل جانبی را درون کیف قرار دهید. همچنین درمورد سایز باید عنوان کنیم که شما می‌بایست کیفی را انتخاب کنید که امکان قرار دادن انواع لوازم جانبی مانند شارژر ، هندزفری، تبلت موبایل و حتی بطری آب را در همان کیف داشته باشید تا مجبور به حمل کیف دوم نشوید. بنابراین جادار بودن و مناسب بودن کیف لپ‌تاپ یکی از نکات مهم در هنگام خرید می باشد.

  • ضد ضربه بودن و کیفیت دوخت

همیشه به خاطر داشته باشید برتری کیف‌های لپ‌تاپ نسبت به یکدیگر و همچنین نسبت به محصولات خارجی خاصیت ضربه‌گیری آن می باشد. ضربه‌گیر باید مقاوم و سبک بوده تا وزن کیف را بالا نبرد حتماً در هنگام خرید دقت کنید که محافظ لپ‌تاپ شما دارای پد ضد ضربه باشد.

  • انواع ضربه گیر کیف های لپ تاپ

ضربه گیرهای مختلفی وجود دارد که هرکدام دارای خاصیت خود است. در ادامه قصد داریم به آنها اشاره کنیم:

  1. ضربه گیر لایه‌ای

این نوع ضربه گیرها بین یک تا هفت لایه دارند. جنس استفاده شده در آن‌ها از اسفنج نرم و منعطف می باشد ضربه‌گیر ها ممکن است به کیف دوخته شده هستند و یا قابل جدا شدن می باشند.

  1. ضربه گیر کپسولی

ضربه گیرهای مذکور دارای حباب‌های درشت شبیه کپسول بوده و مقاومت زیادی نسبت به ضربه گیرهای لایه‌ای دارند. هوای داخل این کپسول مانع از وارد آمدن ضربه به لپ‌تاپ شده که این کپسول‌ها حالت فنری به خود می‌گیرند و در هنگام وقوع ضربه‌های زیاد باعث جذب ضربه شده و سریعاً به حالت اولیه برمی‌گردند.

یک مورد دیگر در هنگام خرید کیف لپ‌تاپ کیفیت دوخت می باشد، از آنجایی‌که جنس کیف‌ها معمولاً پارچه‌ای بوده بنابراین کیفیت دوخت به‌‌عنوان نقطه اتصال در آن‌ها بسیار مهم است.هنگام خرید به کیفیت دوخت نوار حاشیه‌ای کنار کیف دقت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • جنس کیف

جنس کیف یکی از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید چرا که تاثیر زیادی در کیفیت و دوام دارد.

کیف‌های لپ‌تاپ از جنس برزنت چرم و یا طرح چرم می باشند جنس کیف لپ‌تاپ نقش مهمی در کارایی آن دارد. رویه بیرونی لپ‌تاپ معمولاً باید مقاوم بوده و ضدآب باشد چرا که در هنگام بارش باران یا آب خوردگی دچار آسیب رساندن به لپ‌تاپ نمی شود. لایه درونی نیز باید نرم و سبک بوده و درعین‌حال مقاوم باشد. برزنت به دلیل ضخامتی که دارد برای همه مدل‌های لپ‌تاپ مناسب است. کیف‌های چرم و طرح چند برای کیف‌های دوشی و رسمی مناسب‌تر هستند.

  • زیپ ها و نحوه ی باز شدن آنها

بهترین حالت قرارگیری زیپ در اطراف و به‌صورت کامل می باشد. باز شدن کامل زیب لپ‌تاپ به راحتی به شما این امکان را می‌دهد که وسایل و لوازم مورد نیاز خود را درون کیف لپ تاپ قرار دهید همچنین بهترین زیپ ها برای لپ‌تاپ همان زیپ های دندانه ای درشت و پلاستیکی بوده که دارای کیفیت بالایی هستند و سریعاً باز و بسته می شوند. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید انواع کیف لپ‌تاپ را خریداری کنید اما دقت کنید که کیف لپ‌تاپ باید دارای تمامی استانداردهای لازم باشد تا بتواند از لوازم شما محافظت کند.

کیف لپ تاپ پرومیت مدل Dapp-HB مناسب برای لپ تاپ ۱۴ اینچی

کیف فوق دارای طراحی زیبا می باشد که حالت اسپرت دارد و برای افراد جوان بسیار مناسب است. جنس به‌کار رفته در این کیف پولی استر ضدآب بوده و هنگام بارش باران از محتویات درون کیف شما به راحتی محافظت می کند. کیف مذکور برای لپ‌تاپ‌های چهارده اینچ بسیار مناسب است. یکی از معایب این کیف این موضوع می باشد که فاقد ضربه‌گیر است، به همین علت دارای وزن کمی می باشد. این کیف دارای دو جیب جانبی بزرگ و یک جیب کوچک زیپ‌دار بوده که برای قرار دادن تبلت، شارژ و مدارک استفاده می‌شود. همچنین این کیف دارای بند دستی بوده و بند رو دوشی قابل تنظیم دارد که برای تمام سلایق استفاده می شود.

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ مدل Asus مناسب برای لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی

کیف دستی مذکور دارای طرح ساده بوده که برای لپ‌تاپ‌های ۱۵٫۶ اینچ مناسب می‌باشد جنس این محصول از پلی استر ضدآب بوده که دارای محفظه بزرگی برای قرارگیری لپ‌تاپ دارد که به‌راحتی در برابر ضربه‌های خفیف مقاومت می‌کند. همچنین این کیف دارای دو محفظه جانبی برای قرارگیری وسایل جانبی لپ‌تاپ بوده که به اضافه بند دوشی قابل تنظیم می‌باشد که بسیار کاربردی است.

کیف لپ تاپ لایف مدل Lady Style مناسب برای لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی

کیف دستی فوق یک کیف زنانه می باشد که برای لپ‌تاپ‌های سیزده تا پانزده اینچی استفاده می شود. این کیف دارای طراحی زیبا و رنگ‌بندی بسیار متنوع بوده و مناسب زنان است که خانم‌ها می‌توانند لپ‌تاپ خود را درون این کیف قرار دهند. این کیف دارای یک محفظه زیپ‌دار بزرگ با قابلیت ضد ضربه آنتی شوک دارد که می‌تواند به‌راحتی از لپ‌تاپ محافظت کند. درون محفظه جادار لپ‌تاپ شما می‌توانید وسایل شخصی خود را قرار دهید، محفظه اصلی دارای دو زیپ جانبی بوده که مانند کیف های زنانه بسیار مفید است شما می‌توانید با قیمت مناسب این کیف را تهیه کنید.

کیف لپ تاپ جی بگ مدل Mini مناسب برای لپ تاپ ۱۲ اینچی

کیف لپ‌تاپ فوق برای سایز دوازده اینچ بسیار مناسب است، کیف مذکور به شکل کیف‌های رو دوشی ساده طراحی شده است که بسیار جمع‌وجور بوده و دارای پارچه‌های نفوذناپذیر نسبت به آب می باشد و دیواره‌های جانبی کیف فوق ضد ضربه است و وزن کمی دارد. کیف فوق قابلیت حمل را داشته و شما می‌توانید به آسانی لپ‌تاپ را درون آن قرار دهید. وزن کیف سیصد و پنجاه گرم بوده و در رنگ‌بندی‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید انواع کیف لپ‌تاپ را با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، همچنین در هنگام خرید دقت کنید که نکات گفته‌شده در آن رعایت شود تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

چگونه کوله پشتی های با کیفیت را انتخاب کنیم

خیلی از دانشجویان و جوانان ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از کیف‌های دستی از کوله‌پشتی حمل لپ‌تاپ استفاده کنند، این کیف‌ها برای حمل لپ‌تاپ و سایر وسایل بسیار راحت و آسان می باشد چرا که دارای فضای بسیاری بوده و نوار و بند قابل تنظیم دارد تا به راحتی بر روی شانه‌ها قرار بگیرد. این کیف دارای ضریب امنیتی بالایی بوده و شما می‌توانید با خیال راحت لپ‌تاپ خود را حمل کنید.

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

سایزکوله

اولین نکته‌ای که در هنگام انتخاب کوله می بایست دقت کنید سایز کوله می باشد. کسانی که کوله انتخاب می‌کنند به دنبال جای بیشتری برای حمل‌ونقل وسایل خود هستند، سعی کنید کوله‌ای رو انتخاب کنید که دارای دو یا چند محفظه زیپ‌دار باشد که شما را قادر می‌سازد وسایل را از هم جدا کنید و احتمال تماس اشیاء داخل کوله را به حداقل خود می‌رساند. سایز کوله‌ها را به گونه‌ای انتخاب کنید که امکان قرار دادن جیب‌های جانبی نیز درون آن امکان‌پذیر باشد. جیب‌های جانبی باعث زیبایی چندگانه شده و شما را از خطر دو کیفی شدن نجات می دهد.

جنس پارچه

علاوه بر استفاده از انواع کیف لپ‌تاپ شما می‌توانید از کوله پشتی نیز برای حمل لپ‌تاپ خود استفاده کنید یکی از مواردی که در هنگام خرید کوله‌پشتی لپ‌تاپ می‌بایست به آن توجه کنید ضد ضربه بودن و کیفیت دوخت آن می باشد چرا که این امر باعث می‌شود تا لپ‌تاپ شما درون کوله به راحتی جا گرفته و امن باقی بماند. کوله‌های لپ‌تاپ باید دارای پارچه‌های انعطاف‌پذیر بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم باشد تسمه‌ها با اسفنج نرم و قفل شونده برای شانه‌ها و کمر باید به راحتی بر روی بدن نصب‌شده تا به راحتی حمل و نقل شود. جنس پشتی کوله و کیف لپ‌تاپ باید از پارچه‌های ضد تعریق باشد تا در هنگام حمل امکان خنک شدن و تنفس را ممکن سازد خیلی از کیف‌ها و کوله ها در معرض باز و بسته شدن زیاد قرار می‌گیرند.

زیپها و نحوه ی باز وبست شدن آنها

جنس زیب و دندانه ها دارای اهمیت زیادی می باشد همچنین با توجه به قطر دهانه کیف شما می توانید به راحتی در هنگام خرید انواع کیف لپ‌تاپ زیبایی و نحوه باز و بسته شدن آن را توجه کنید.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مناسب برای لپ تاپ ۱۶٫۴ اینچی

کوله‌های مذکور برای لپ‌تاپ‌های پونزده تا ۱۶٫۴ اینچی بسیار مناسب می باشد. جنس کوله ی فوق از برزنت ضد آب بوده که شما می‌توانید به راحتی لوازم خود را درون پدهای محافظت‌شده‌ی آن قرار دهید که از ضربه های مختلف، وسایل درون کوله را مصون نگه می‌دارد. این کوله دارای دو جیب جانبی و یک زیپ محفظه دار می‌باشد که می‌توانید مدارک و سایر وسایل را درون آن قرار دهید. پدهای استفاده‌شده این کوله دارای روکش ضد تعریق بوده و اجازه می دهد هوا به درستی جابجا شود، یکی از امکانات جالبی که در این کوله‌پشتی اختصاص داده شده محل عبور کابل هندزفری بوده که شما می‌توانید در هنگام حمل لپ‌تاپ خود به راحتی موزیک گوش دهید.

Image result for ‫کوله پشتی لپ تاپ فوروارد‬‎

کوله پشتی لپ تاپ کیس لاجیک مناسب برای لپ تاپ ۱۷ اینچی

این کوله‌ لپ‌تاپ برای نگهداری از لپ‌تاپ‌هایی با سایز ۱۷ اینچ مناسب می باشد. جنس کوله از پلی استر ضدآب بوده که مانع از نفوذ آب و باران می شود. همچنین فضای اصلی کوله به سه قسمت مختلف تقسیم شده که شما می توانید لوازم خود را به‌صورت جداگانه و بدون این‌که با هم تماس داشته باشند درون این کوله قرار دهید. هرکدام از این قسمت‌ها دارای زیپ های روان بوده که به سهلوت باز و بسته می شود. همچنین جیب بزرگی در جلوی کوله ی لپ‌تاپ تعبیه شده است که خود به چند بخش تقسیم شده که برای نگهداری گوشی‌های موبایل، کابل و تجهیزات بسیار مناسب می باشد.

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

راهنمای خرید انواع کیف لپ تاپ و کوله پشتی برای کاربران

شما می‌توانید همچنین بطری کوچک یا قمقمه آب را درون آن قرار دهید وزن کوله بسیار سبک بوده و در هنگام حمل لپ‌تاپ شما را دچار خستگی و آسیب نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *