معرفی کیف و کوله پشتی

معرفی بهترین کوله پشتی های کوهنوردی سال ۲۰۱۹

برای این‌که بتوانید کوهنوردی لذت‌بخشی را تجربه کنید می‌بایست تجهیزات لازم را فراهم کنید. به اعتقاد خیلی از طبیعت گردان کوله پشتی کوهنوردی یکی از مهم‌ترین عنصر طبیعت‌گردی محسوب می شود. در این نوشته قصد داریم تا هفت مورد از کوله پشتی کوهنوردی را که در سال ۲۰۱۹ جزو بهترین کوله پشتی ها می باشد را به شما معرفی کنیم. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب کوله‌پشتی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌‌توان به راحتی ، قیمت ، وزن ، دوام ، فریم ، حجم ، جنس و جذابیت اشاره کرد. شما برای خرید یک کوله‌پشتی مناسب باید به نکات گفته شده در زیر توجه کنید.

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک کوله کوهنوردی مناسب راحتی آن می باشد. اگر قصد دارید بار سنگینی را با خود حمل کنید قطعاً کوله‌پشتی شما می‌بایست دارای یک بند کمری باشد تا بخش عمده وزن را از روی شانه‌های شما به لگن منتقل کند. این امر باعث می‌شود تا ریسک آسیب دیدن ستون مهره‌های شما به حداقل برسد. باید به‌جرأت بگوییم هرچه بیشتر برای کوله پشتی کوهنوردی هزینه کنید قطعاً می‌توانید کوله‌ی مناسب‌تری را خریداری کنید. کوله‌های باکیفیت ارزان نیستند. خرید کوله پشتی را به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید چرا که تا ابد با شما باقی خواهد ماند و طبیعت گردی را برای شما آسان می‌نماید. سعی کنید پشتی کوله‌پشتی را تا حد ممکن سبک و درعین‌حال مقاوم کنید. بهترین کوله‌های طبیعت‌گردی معمولاً سبک بوده و مناسب بدن شما می باشد، پس لازم نیست در این زمینه نگران باشید. یکی از مواردی که در هنگام حمل کوله پشتی باید به آن دقت کنید استحکام آن می باشد. سعی کنید کوله‌پشتی خشن و مستحکم را انتخاب کنید. بهترین کوله‌ها دارای میله های داخلی برای حمایت از بدن شما هستند که بسیار کاربردی بوده و حمل آن‌ها آسان می باشد. میله‌های خارجی کوله‌پشتی را سنگین‌تر و راه رفتن شما را کندتر می‌کند، بهتر است بار خود را سبک ببندید تا نیازی به میله‌های خارجی نباشد.

معرفی بهترین کوله پشتی های کوهنوردی سال 2019

معرفی بهترین کوله پشتی های کوهنوردی سال ۲۰۱۹

حجم کوله پشتی کوهنوردی

اگر قصد دارید سبک سفر کنید اما دارای یک کوله‌پشتی بزرگ هستید احتمال این‌که وسایلی را که برمی‌دارید در طول سفر به آن نیازی نداشته باشید بسیار بالا می باشد. پس در این صورت شما می‌توانید یک کوله‌پشتی کوچک‌تر انتخاب کنید که در حجم خود صرفه‌جویی کرده و بار خود را سبک‌تر ببندید. اگر قصد دارید نواحی برفی را بپیمایید یا قصد سفرهایی طولانی دارید احتمالاً بهتر است یک کوله بزرگ تهیه کنید. شاید حتی بهتر باشد که دو کوله پشتی یکی با حجم کم و دیگری با حجم بالا داشته باشید تا بتوانید متناسب با سفر خود کوله ای با حجم مناسب را انتخاب کنید. اگر شما علاقمند به هایکینگ هستید حتماً می‌دانید که قرار است با عناصر موجود در طبیعت دربیفتید. باران، سرما، گرما، برف و غیره باعث ایجاد مزاحمت برای شما می شود. درنتیجه شما می‌بایست جنس مناسبی از کوله پشتی را انتخاب کنید. باید کوله‌پشتی شما ضد آب باشد چرا که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

جذابیت کوله پشتی کوهنوردی

اگر می‌خواهید برای کوله‌پشتی کوهنوردی خود هزینه زیادی کنید، می‌بایست مطمئن شوید که به استایل شما می آید. شما انتخاب‌های زیادی دارید که می‌توانید با انتخاب مناسب احساس جذاب بودن خود را دو چندان کنید. ما در ادامه می‌خواهیم هفت کوله پشتی کوهنوردی برتر سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب هرکدام را بیان کنیم. اگر می‌خواهید در مورد این کوله‌پشتی‌ها بدانید با ما همراه باشید.

Smiley face

  • Osprey Aether/Ariel

کوله‌پشتی‌های برند osprey یکی از بهترین کوله‌پشتی‌های موجود در بازار بوده که هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب می باشد. این کوله‌ها مزیت زیادی مانند راحتی، عمر طولانی و استحکام را دارا می باشد. همچنین دارای جیب‌های متعدد و پشتی مناسب بوده که تعریق را به حداقل می‌رساند این کوله ها در دو حجم هفتاد و هشتاد و پنج لیتری موجود است. از مزایای این کوله پشتی می توان به راحتی زیاد ، کوله پشتی مناسب برای مسافرت اشاره کرد. تنها عیب کوله پشتی فوق بزرگ و نامناسب برای مسافرت‌های کوتاه می باشد.

Smiley face

  • Osprey Exos 58

اگر به کولی پشتی های فوق سبک علاقه‌مند می‌باشید Osprey Exos بهترین انتخاب برای شما می باشد. از لحاظ فنی کوله‌پشتی فوق یک کوله‌پشتی مینیمال شناخته می شود. فریم سبک آلیاژ این کوله‌پشتی حمایت بی‌نظیر را فراهم می‌کند که می‌‌توان تا ۲۲ کیلوگرم بار را به‌راحتی حمل کرد. پشتی این‌ کوله به گونه‌ای تنظیم شده است که به راحتی در پشت نشسته و تکنولوژی AirSpeed موجود در آن باعث جابجایی هوا بین کوله پشتی و پشت شما می شود که این امر باعث کاهش تعریق بدن می شود. در کنار این کوله پشتی دو عدد جیب کشسان برای بطری‌های آب وجود داشته و در قسمت پایینی آن کیسه خواب یا چادر قرار می گیرد. اگر به کوله‌پشتی فوق سبک مقاوم و حجم بالا نیاز دارید این کوله‌پشتی برای شما مناسب است. از مزایای این کوله پشتی می توان به سایز مناسب ، وزن عالی و دوام بالا اشاره کرد. تنها عیب کوله پشتی فوق نامناسب برای کمپینگ‌های طولانی می باشد.

Smiley face

  • Deuter Air Contact

این کوله‌پشتی به‌مانند کوله‌پشتی قبل سبک نیست ولی به دلیل راحتی بی‌نظیری که دارد مناسب برای مسافرت‌ها و کمپین‌های طولانی می باشد. بند شانه‌ها و بند کمری این کوله‌پشتی به گونه‌ای طراحی شده‌است که برای حمل بار سنگین بسیار عالی بوده یا به اصطلاح برای بارکشی مناسب است. سیستم تهویه آن باعث می‌شود که پشت شما بدون در نظر گرفتن نوع آب‌وهوا داغ نکند. این کوله دارای ویژگی هایی می باشد که برای سفرهایی چند روزه بسیار مناسب است. از مزایای این کوله پشتی می توان به سایز ساخت مناسب اشاره کرد. معایب کوله پشتی شامل سنگینی بیش از حد ، ضد آب نبودن و راهنمای تعمیر نه چندان مفید اشاره کرد.

Smiley face

  • Deuter Speed Lite 20

اگر قصد راهپیمایی ساده دارید می‌توانید از یک کوله‌پشتی کوچک کمک بگیرید. کوله فوق یک کوله پشتی  ایده‌آل برای این کار می باشد. این کوله‌پشتی بیست لیتری بوده و برای استفاده ورزشکاران استقامت ساخته شده‌ است و در رده فوق سبک دسته‌بندی می‌شود.  کوله‌پشتی فوق دارای جیب‌های جانبی کوچک بوده که کارایی آن را چند برابر می کند حتی می توانید بند کمری را برای شخصی سازی های مختلف استفاده کنید. پشتی آن نیز مانند موارد قبلی باعث می‌شود که هوا بین کوله و پوست شما به جریان افتاده و تعریق به حداقل برسد. از مزایای این کوله پشتی می توان به مناسب بودن برای سفرهای یک روزه و طراحی ورزشی اشاره کرد.

Smiley face

  • National Geographic Explorer

اگر شما یک عکاس باشید و بخواهید کوله‌پشتی شما از لوازم الکترونیکی به خوبی مراقبت کند. می‌توانید کوله‌پشتی فوق را خریداری کنید. این کوله اگرچه کوله‌ای چندان راحت محسوب نمی‌شود اما اندکی راحتی در ازای امن ماندن کالای لوکس شما دارای هزینه منطقی می باشد. این کالای لوکس بسیار قدرتمند بوده و مخصوص عکاسان است. بخش های جداگانه‌ای برای لنز ، کابل ، بدنه دوربین و … در این کولر تعبیه شده است.

Smiley face

  •   The North Face Cobra

اگر به دنبال خرید یک کوله زمستانی هستید این کوله مناسب شما می‌باشد. کوله‌ای فوق به‌صورت اختصاصی برای محیط های زمستانی ساخته شده است. البته نه به این معنی که برای محیط‌های دیگر مناسب نباشد کوله‌پشتی فوق در دسته سبک قرار گرفته و جیب های جانبی آن دسترسی بسیار آسان دارد. شما می‌توانید به کمک این کوله‌پشتی سفر راحتی داشته باشید. از مزایای این کوله پشتی می توان به مناسب بودن برای زمستان اشاره کرد. عیب آن نیز این است که برای کمپینگ های تابستانی مناسب نیست.

Smiley face

  • The North Face Banchee

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کوله پشتی کوهنوردی تعداد زیاد جیب‌ها و بخش‌های آن است. این کوله‌پشتی هشت جیب مختلف دارد که در پشت، بغل کوله و حتی روی کمربند قرار گرفته است. این کوله‌پشتی برای صخره‌نوردی مناسب است و دارای فضای زیادی می باشد. از مزایای آن می توان به داشتن جیب زیاد و سبک بودن اشاره کرد.

ما در این نوشته سعی کرده‌ایم ویژگی‌های یک کوله پشتی کوهنوردی مناسب را برای شما قرار دهیم و به مهم‌ترین آن‌ها در سال ۲۰۱۹ اشاراتی داشته‌ باشیم. به یاد داشته باشید که خرید کوله‌پشتی حرفه‌ای می‌تواند یک سرمایه برای شما محسوب شود، یک سرمایه‌گذاری که قرار است بهترین روزهای زندگی خود را با آن بگذرانید.

مشاهده و خرید انواع کوله پشتی های کوهنوردی در فروشگاه ۱۲۳ کیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *