معرفی کیف و کوله پشتی

کوله پشتی های دخترانه جدید و ترند شده در بازارهای جهانی و اینترنتی

کوله پشتی های دخترانه از جمله کیف هایی هستند که استفاده روزانه بسیاری دارند هم برای محیط کار و هم دانشگاه و مدارس و استفاده روزانه. می توان  لپ تاپ را درون کیف قرار داد و هم لوازم دیگر برای محیط های ورزشی هم بدون شک هیچ کیفی به خوبی کیف کوله پشتی نخواهد بود.

برخی از افراد که سفرهای کوتاه مدت نیز دارند و یا طبیعت گرد هستند همیشه یک کوله شپتی حرفه ای همراه خود دارند که کوله پشتی می تواند لوازم مورد نیاز آن ها را برای مدت محدودی درون خود جای دهد. طرح ها و مدل های مختلفی از این کیف وجود دارد اما طبق قانون مد هر سال تعدادی از طرح های آن ترند می شود که همگی به دنبال آن هستند و از آن مدل استفاده می کنند.

ممکن است یک سال کیف کوله پشتی های چرمی مد شود و سال دیگر به صورت متالیک و غیره در ادامه مجموعه از جدیدترین کوله پشتی های دخترانه که در حال حاضر ترند هستند را بررسی خواهیم نمود تا بتوانید از میان آن ها مدل مورد نظر خود را انتخاب مایید و برای فصل آینده و خصوصا شروع مدارس و دانشگاه از آن استفاده نمایید.

کوله پشتی فوروارد مدل FORWARD FCLT5007

چرم

کوله پشتی با جنس چرم در واقع دوست داشتنی ترین انتخاب هر فردی خواهد بود زیرا بسیار شیک و کلاسیک هستند و حالت فانتزی دارند و می توان حتی برای مهیمانی ها و دورهمی های کوچک نیز از آن استفاده نمود. رنگ های کلاسیک آن که شامل قهوه ای تیره، روشن، عسلی، مشکلی، طوسی،سرمه و غیره هستند بسیار زیبا و چشم نواز خواهند بود.

اما چیزی که امسال به این کیف ها اضافه شده ریش ریش های جدید است که باعث ترند شدن کیف های چرم شده به این مد، مدل سرخ پوشتی نیز گفته می شود که می تواند برای هنرمندان یک استایل خاص و عالی را ایجاد نماید.

اما در نظر داشته باشید این کیف های چرم قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند که به دلیل جنس آن است و همچنین شاید کمی سنگین تر از سایر کیف ها باشند. پس از جنس چرم جنس جیر نیز وجود دارد که طرفداران خاص خودش را دارد و رنگ های بسیار زیبای این جنس کیف می تواند هر فردی را به خود جذب نماید.

متالیک

کوله های متالیک و هفت رنگ و لیزری از مدهایی هستند که از سال گذشته همچنان در بازار موجود می باشند و همچنان طرفدار دارند شما می توانید از این کیف ها به عنوان کیف های روزمره استفاده نمایید و به دلیل متالیک بودن آن می توانید خیلی ساده آن را با هر لباسی ست نمایید حتی می توانید کفش خود را از نوع متالیک انتخاب نمایید تا یک ست جذاب و زیبا داشته باشید. استفاده از این کیف می تواند با لباس های رنگ تیره بهتر باشد و بیشتر به چشم بیاید.

 

کوله پشتی های دخترانه

کوله پشتی های دخترانه جدید و ترند شده در بازارهای جهانی و اینترنتی

جین

کوله پشتی های دخترانه با طرح جین که دارای رنگ های تیره  و روشن مطابق با رنگ های لباس های جین هستند بسیار پرطرفدار می باشند خصوصا در میان دختران نوجوان. این کوله بسیار سبک و راحت هستند و می توان با انواع لباس ها آن ها رابه راحتی ست نمود و بیشتر برای استفاده های روزانه مناسب هستند نه برای ورزش و سفرهای کوتاه.

این جنس از کیف خاصیت مقاوم بودن در برابر آب و باران را ندارند  پس در واقع می توان گفت بیشتر ویژه فصل تابستان می باشد. برای بستن این کیف ها معمولا از زیپ استفاده نمی شود و درب کیف با بندهایی بلند بسته می شود تا حالت ساده خود را حفظ نماید.

طرح دار

کوله پشتی های دخترانه که از پارچه های طرح دار و گلدار تولید شده اند بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و به یکی از ترندهای تابستان امسال تبدیل شده اند. طرح پارچه های این کیف ها معمولا از از گل  و بوته و پرندگاه گرفته شده است و شاید طرح های خاص و جالب و کمیاب نیز بر روی برخی از آن بتوان یافت. این کیف نیز در برابر باران مقاومتی ندارد پس مناسب فصل تابستان می باشد.

همچنین برای استفاده های ورزشی و سفر و طبیعت گردی نیز مناسب نیست زیرا ظرفیت جا دادن لوازم چندانی ندارد و همچنین استحکام بالا برای حمل لوازم سنگین را ندارد.

رنگارنگ ساده

اگر جزو افرادی هستید که همیشه دوست دارید لوازم و لباس ها شما رنگارنگ شاد باشد بدون شک این سبک کیف می تواند ایده ای عالی برای شما باشد. می توانید با توجه به سلیقه و لباس هایی که دارید رنگ کیف انتخابی خود را تیره تر و روشن تر انتخاب نمایید تا یک استایل زیبا و خاص داشته باشید.

این کیف نیز برای هنرمندان و ایجاد استایل هنری عالی می باشد که رنگ روشنی را همراه با لباس های رنگارنگ ست نمایید و در روزهای گرم تابستان بتوانید یک فرد با نشاط و رنگارنگ باشید. این سبک کیف می تواند تحمل بار بیشتری نسبت به مدل های جین و پارچه ای داشته باشید و می تواند برای دانشگاه و مدرسه نیز انتخاب خوبی باشد.

فرم مستطیلی

یکی دیگر از ترندهای این روزها کوله پشتی هایی طرح دار خصوصا با طرح مستطیلی می باشد. این حالت می توان گفت یکی از مدل های دهه گذشته می باشد که دوباره روی کار آمده می تواند به شما برای داشتن یک استایل کلاسیک کمک نماید. استحکام این مدل کیف ها بالاس است و می تواند برای هر نوع کار و شرایطی از آن ها استفاده نمود. اما باز هم برای طبعیت گردی انتخاب خوبی نیست زیرا چندان استحکام بالایی برای حمل لوازم سنگین یک سفر را نخواهد داشت.

کوله پشتی فوروارد مدل FORWARD FCLT6004

پرینت دیجیتالی

کوله پشتی هایی با طرح پرینت و چاپ دیجیتال که بدون شک این روزها در خیابان زیاد آن ها را می بینید به محبوبترین نوع کوله های تبدیل شده است. در این چاپ ها معمولا عکس هایی از طبیعت و حیوانات دیده ومی شود که به صورت بزرگ بر روی کیف چاپ می شوند. نوع استفاده از این کیف بیشتر روزانه خواهد بود و برای محیط های اداری و آموزشی مانند مدرسه و دانشگاه چندان جالب نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *